Hnutí DUHA hledá vedoucí*ho finančního týmu

  •  

Hnutí DUHA hledá vedoucí*ho finančního týmu


Baví tě práce s čísly, udržíš si komplexní přehled a rád/a se pohybuješ mezi detailem a strategickým nadhledem?

Vidíš kolem sebe často příležitosti pro zlepšení (ať už jde o procesy nebo vyjednání lepších dohod se smluvními partnery) a máš drive na to svoje zlepšováky skutečně realizovat?

Máš zájem o smysluplnou práci, ve které využiješ své zkušenosti s finančním řízením?

Odpověděl/a jsi na všechny otázky ano? Pak hledáme právě tebe. 

Místo práce: Brno nebo Praha

Nástup: možný ihned nebo dle domluvy

Rozsah práce: 1,0 úvazek

Mzda: 38 000 - 40 000 na plný úvazek měsíčně podle zkušeností a pracovních výsledků, plus půlroční bonusy podle výsledků práce


Kdo jsme?


Už třicet let dosahujeme konkrétních změn ve prospěch lidí a přírody. Dokážeme rozhýbat politiky a úřady, jednáme s firmami a pomáháme domácnostem. Přečtěte si více o našich úspěších. Do naší práce se zapojují desetitisíce lidí, téměř 7 000 dárkyň a dárců pravidelně posílá finanční příspěvky. Po našem boku stojí stovky známých osobností a špičkové vědkyně a vědci. Naše kampaně proměňují energetiku, nastavují trendy v péči o lesy a půdu a chrání divočinu a šelmy.


Co tě u nás čeká:

  • smysluplná práce a možnost podílet se na dosažení skutečných změn v ochraně životního prostředí a rozvoje společnosti udržitelným směrem;
  • inspirativní prostředí a prostor pro využití vlastních nápadů;
  • organizační kultura založená na autonomii a sebereflexi, vzájemné důvěře, atmosféře přátelství a důrazu na spolupráci;
  • možnost řídit si svůj čas;
  • zázemí a kancelář v centru Brna nebo Prahy dle vlastního výběru; 
  • 25 dnů dovolené, 10 sick days, pružná pracovní doba a možnost částečně pracovat z domu;  
  • možnost vzdělávání; 
  • příspěvek na stravování ve výši 90 Kč za den, nebo příspěvek na penzijní připojištění, služební telefonní číslo, možnost výhodného tarif na osobní číslo a notebook.


Co budou tvé hlavní úkoly?

  • Vést finanční tým (6 kolegyň a kolegů) a s tím související personální agendu.
  • Směřovat organizaci k vyrovnanému rozpočtu (sestavování rozpočtů jednotlivých týmů a celé organizace, sledování cashflow, příprava finančních výhledů a scénářů, reporting správní radě), připravovat podklady pro strategická finanční rozhodnutí organizace a podílet se na nich coby člen/ka vedení.
  • Přizpůsobovat vnitřní pravidla organizace měnícím se potřebám a podmínkám (úpravy starých nebo nastavení nových vnitřních procesů, aktualizace směrnic).
  • Ve spolupráci s grantovým týmem řídit grantovou agendu (příprava projektových žádostí, sestava a kontrola čerpání rozpočtů jednotlivých projektů, příprava průběžných a závěrečných zpráv, evidence a archiv projektů).
  • Jednat s dodavateli i donory, připravovat pro kolegy/ně smlouvy a výběrová řízení na dodání služeb (základní znalost právní problematiky nutná).
  • Rozvoj HR / People & Culture v organizaci.
  • Přicházet s nápady, jak vést administrativní zázemí organizace efektivně
  • Dohlížet na účetnictví Hnutí DUHA (ve spolupráci s hlavní účetní).

 

Co bys měl/a umět a mít?

  • Schopnost analyticky a strategicky přemýšlet o rozpočtu, převádět požadavky na finanční pokrytí aktivit do reálných čísel, předvídat rizika a tvořit scénáře vývoje rozpočtu. 
  • Praktické zkušenosti s vedením menšího týmu.
  • Drive na zlepšování vnitroorganizačních procesů, znalost aktuálních trendů ve finančním řízení a v HR / People & Culture.
  • Silné vyjednávací schopnosti pro jednání s donory či poskytovateli služeb.
  • Velmi dobré organizační schopnosti, vysoký stupeň sebeřízení a time managementu, schopnost řídit více agend (finance, provoz, granty, HR / People & Culture). 
  • Výborná práce s tabulkovými procesory, zkušenosti s Google aplikacemi (hlavně google tabulkami).
  • Zkušenosti s finančním řízením, administrací projektů, vyhledáváním grantových zdrojů a zpracováváním žádostí, HR / People & Culture).
  • Schopnost číst anglické texty a komunikovat v tomto jazyce.
  • Minimálně středoškolské vzdělání, nejlépe ekonomického směru (nebo odpovídající praxi v neziskové organizaci či střední firmě).
  • Základní znalost účetnictví a odpovídajících předpisů, případně znalost účetnictví neziskových organizací - výhodou. 

 

Jak poznáme, že k nám patříš? 

  • Máš drive zlepšovat a to jak stav našeho životního prostředí, tak fungování naší organizace.
  • Nemusíš se vše učit od píky, máš již řadu zkušeností a posuneš náš tým zase o kousek dál.

 

Pokud chceš vědět, s kým budeš v organizaci spolupracovat, tak mrkni sem: https://www.hnutiduha.cz/o-nas/nasi-lide.

 

Zaujala tě naše nabídka?


Tak pošli do 2. 5. 2024 na adresu pracujsnamiv@hnutiduha.cz přihlášku, která bude obsahovat: 

  • motivační dopis, kde popíšeš, proč bys chtěl/a pracovat v Hnutí DUHA na této pozici a co bys do organizace přinesl/a; 
  • strukturovaný životopis a (pokud máš) odkaz na tvůj LinkedIn profil.

 

Výběrové řízení proběhne osobně formou pohovoru spojeného s praktickými úkoly souvisejícími s pracovní pozicí, v květnu 2024, a to v Brně. Pro více informací se můžeš obrátit na Michaelou Oulehlovou, která zastává tuto pozici nyní (602 853 470, michaela.oulehlova@hnutiduha.cz).